söndag 22 februari 2009

Något helt annat.....

Har blivit utmanad av Anna .



1. 4 TV program jag brukar se:
- Lipstick Jungle
- Bygglov
- Arga Snickaren
- Greys Anatomi
- Osv osv osv osv……

2. 4 saker jag gjorde igår:
- Jobbade
- snabbfixade ett kort på 45 minuter
- tittade på melodifestivalen hos en kompis
- jaa, vad gjorde jag mer…. Sov

3. 4 saker jag längtar till:
- när golvet är klart i hela huset
- semester v. 13
- sommaren
- ja, det sista är hemligt….

4. 4 saker som står på min önskelista
- god kvällsmat, jag är hungrig
- en bärbar dator
- att det ska bli maj snart
-
5. 4 saker jag tycker om att göra:
- göra kort och scrappa
- sitta framför datorn och surffa
- umgås med vänner
- äta god mat och godis

6. 4 saker jag avskyr:
- tandläkarbesök
- möss i sovrummet…..
- idioter
- folk som utnyttjar andra

7. 4 saker jag åt i går:
- McDonalds mat med Anna
- köttfärspaj
- blåbärspaj
- godis

2 kommentarer:

Anna sa...

ÅÅhh vad kul att läsa om dina saker du gjort!

Tuffa sa...

En lite annorlunda utmaning än att laga kort!Bra!